Dan före doppardan..

God jul på er alla!

Igår for vi iväg till Borlänge för att handla det sista. Jag var iofs klar redan men följde med för jag tänkte passa på att framkalla kort :) Men det fanns inga papper så man kunde framkalla kort. Lite dålig framförhållning tycker jag!
Träffade även Milla som var hem på julledighet. Så vi tog en kaffe och  pratade bort massor av tid. Och som vanligt känns det som man alltid ses, man tar upp samtalet från där man slutade sist ungefär. Härlig känsla! :)

Åt lite mat och sen gick jag med Erik och vi köpte ett spel till oss själva faktiskt. Kan bli skoj sen när man tar fram det!
Jag hittade även en halsduk från JC och en kofta från Jeans Factory. Hade velat handlat någon blus eller tunn tröja också, men då har jag till sen :)
Klapparna är klara nu och Erik jobbar.
Halv åtta börjar bingolottos uppesittarkväll och vi får se om det kommer någon eller om jag Elin och Erik blir ensamma :)

Ska bli så skönt att lägga sej ikväll och vakna imorgon med en brakfrukost framför tv:n, ge varandra julklappar och sen göra sig klar för mer firande. Mysiga jul!



Jag har fått paket från mina två jobb.. :)



Koftan och halsduken...



Nu är det massor med ljus tända och jag ska byta om. Sen myser jag ner mej vid tv:n och bara slappnar av!

Gör detsamma ni också. Sluta stressa och njut ett tag!

God jul!


Kommentarer
Postat av: mamma

God jul själv! Vi ses imorgon! KL. 11.00

2010-12-23 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0