Hej och hå!

Torsdag idag och vad har veckan erbjudit mej?
Jo på måndagskvällen åkte jag på en förjävlig matförgiftning där jag fick tömma allt och må skit dåligt ett dygn. Sen har jag inte haft mycket ork till något alls. Idag ska jag ialla fall ut och få luft och börja med de trappor jag anser vara skitigast. Hoppas jag orkar och inte känner mig svimfärdig, som jag gjort tidigare hela veckan.



Ungefär såhär har jag hängt hela veckan. Fast endå inte. Erik har hjälpt mej med massor och jag har inte orkat mycket mer än att sova och dricka saft.

Men men. Nu är det över, tack och lov, och i helgen finns det massor av trevliga saker som händer!
Imorgon är det julbord med Eriks jobb som jag hänger med på. Vansbrohem prickade givetvis in samma dag så iår blir det bara en gång för mej.
På lördag morgon åker jag med mina nygifta föräldrar till Örebro där hela familjen Källåker är och sen ska vi bada på gustafsvik och sen shoppa och äta :)
Elvira längtar och jag vet minst en till som är spänd för badet! ;)

Söndag bjuder på möte angående tränare och sen fjärde adventsmys hos Ida.
Sen kommer ELIN hem! Gissa hur kul det ska bli!

Nu ska jag trycka i mej mer mat och diska innan jag beger mej ut i det underbara vintervädret, för jag tycker det på riktigt! Man ska pulsa fram i massor av snö och man ska känna hur det blir blött i hår och ansikte!

Puss och kärlek!
Stressa inte sönder er innan jul mina vänner!
/Emmis

Kommentarer
Postat av: mamma

skönt att du är piggare! LAVVO

2010-12-16 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0