Tiden försvann

Jag tycker att December bara har försvunnit snabbt som tusan. Idag är det den 21 och på fredag är det Julafton.
Idag gjorde jag något galet (enligt mig) klev upp 06:10 tillsammans med Erik och tro det eller ej, men jag gick inte och la mig igen när E hade åkt till jobbet. Jag tog mej ner med lite saker till bilen, sen plockade jag upp varor vid bion.
Eftersom det var minus 20 ute så gick jag hem igen och började städa och plocka här hemma i hopp om att det skulle bli mildare längre fram på dagen. Men fortfarande är det minus 20 och det är sjukt kallt att springa mellan husen och städa. Suck.
Jag har slitit på iaf och fått mycket gjort, både hemma och med jobbet.
Nu ska jag äta lite mat och sen fortsätta igen. Lika bra att köra en heldag och sen lite lugnare imorgon. Tyvärr misstänker jag att det inte alls blir så lugnt!

Nästa vecka börjar det bli mycket bio också. Väldigt kul! Filmer som man faktiskt vill se och sen så får man jobba med lite annat också :)
På tal om att jobba med annat så ska jag skriva ut mitt CV om jag kan få fram det från min dator. Programmet är låst eller vad det står och inget går att göra :S Kanske måste be karln om hjälp!
Jag ska försöka hitta något annat jobb, eller något mer jobb. Ett socialt. Några arbetskamrater har aldrig skadat! :)

Kan bjuda på en bild från i lördags också när Elvira fick prova sparken i Örebro. Lägg märke till hennes påsmetade läppar då hon precis fått ett lypsyl av Anna :)



Puss och Fred på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

puss och fred! Lavvo.

2010-12-21 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0