What to do, what to do..

Blev lite tätt med inlägg nu känner jag.
Bjuder på några få bilder från igår.
Det var en trevlig kväll, men lite glest med folk.



Detta var enda bilden som blev tagen igår!
Vi bjöd vår tredje part på tre rätters middag, lite som en hejdå gest.
Stekt halluomi ost med chili på.
Lövbiff och potatisgratäng med beasås (såklart)
Och till efterrätt, päronhalvor med after eight på och vaniljglass till det!
En flaska vin och några öl senare gick vi på förfest, och sen vidare till flottaren.

Nu sitter jag här ensam och bryter ett mönster jag har på söndagar.
Istället för att ta täcket och kuddarna till soffan, tog jag min dator till köket, har glögg på spisen
och ska beställa kort och skriva lite grann.

Glad tredje advent!



Kärlek och glädje,
/Emma

Kommentarer
Postat av: anna

Wejjjj you're back! Och det upptäckte jag nu! Ses på lördag stjärnan min! LAVVO!

2010-12-15 @ 12:32:55
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0