Deppad?

NEJ!
Jag är bara fundersam och har en massa ideér idag. Känns skönt! Nu ska jag åka och posta ett paket till min systerdotter, sen vidare till återvinningen, städa en lägenhet och sen mot Grönalid för att städa.
Vid fyra bär det av mot DJ och Erikshjlpen med Sanne och Elin. Jag är ute efter en pidestal att ha i köket och en stor vit kruka som jag ska plantera en sor blomma i. Hoppas det finns något! :)

Nyss tagit tag i den enorma disken (inte riktigt klar än) och plockat ihop massa kläder. Ska ge det 20 minuter till sen måste jag ge mej här hemma om jag ska hinna med det som är tänt idag helt enkelt. Även fast jag helst av allt bara vill plocka hemma.
Ikväll är det träning och sen även min tur att fixa all mat. Längtar faktiskt. Tror att det får bli pasta och pastasås idag! Handla hem lite grönsaker så finns allt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0