Gårdagen + dagen

Igår var det träning först, slapp men bra träning, styrka!
Sen så blev det dusch, plock vid bion och en vända till Erikshjälpen med mamma och Anna B. Hittade tre snygga krukor som jag köpte med mej hem.


Nu tänker alla "Hur kan de där vara så snygga?"



Med vit färg blev dom perfekta!
Så idag har jag planterat om massor av blommor och i sovrummet finns nu endast vita krukor! Supersnyggt!

Mot kvällen blev det mat hos mamma och pappa, de serverade hemmagjord filé Oscar vilket var uppskattat! Så himla gott.
Drog vidare till Sanne för ost och vin kväll. Jag Sanne Anna och Maja myste och spelade spel och drack vin. Mycket trevligt. Vid halv elva drog jag mej hemåt och trött var jag. Däckade i soffan nästan omgående.
Idag har vi en underbar dag jag och E. Vi städar, pratar, diskuterar och planerar. Mys!

Nyss ringde pappa också, om att en silvrig mini cooper med svart tak var till salu. Släkting som ska sälja, gissa om det pirrar i magen?! =)
Nu ska jag fixa iordning min bil, storstäda den och tvätta och vaxa sen ska jag sälja den. Min dröm till sommaren verkar gå i uppfyllelse!
Love!

Nu ska jag återgå till städning och matlagning innan jag ska jobba på bion!

Puss och hej!
Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0