HEEEEJ!

Jobbig dag!
Jobbat, golfat, lunchat, köpt med thaimat hem, varit hos läkaren med mera.
Iaf så valde jag att kolla upp tummen idag (som jag stukade förra fredagen på fotbollsträningen) och det gjorde jag rätt i. Fick en ung läkare, vilket är super bra för då är dom verkligen noga med att kolla. Han klämde och kollade och jag fick röntga tummen. När jag satt och väntade på svar så tänkte jag att "det är säkert inget alls, bara en töntig stukning som inte ger sig" men han skickade bilderna till ortopeden i Mora och dom både tyckte det såg lurt ut. Så kvart i två skulle jag återkomma till min läkare och vi skulle bedöva tummen för att göra ett test.
Skulle detta test visa sig vara så att jag inte kunde röra på tummen mer än innan den var bedövad så var min sena i tummen av och det skulle krävas operation, kunde jag däremot röra den mer när den var domnad så tyder det på rejäl stukning och att jag har riktigt ont.
Tur i oturen så kunde jag röra det mer, ingen operation behövs!
Däremot så visade röntgenbilderna att jag har fragment som ligger löst i tummen sen tidigare, men vad jag vet har jag sldrig förut skadat min vänstra tumme, lite mysko!

Iaf så har jag jobbat också. Kämpat på men jag klarade det. Nu har vi spelat golf och tagit hem thaimat som vi ska värma då E kommer hem efter träning.
Danne är hemma också och jag frågar ut honom om alla äventyr, jag vill också!!

Ska plocka undan lite hemma och mysa till det. Duscha och fräscha till mig, för imorgon är det helg och jag ska ha en kanon bra helg med massor av sol hoppas jag!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0