Hej Sverige!

Nu är vi hemkommna. En lång resdag igår och hemkomst halv tre inatt. Men tror ni jag sov länge?
Nej!
Nyss lunchat med Älskling också, mycket mysigt och gott! En riktigt god pizza och cola på det!
Handlat, slängt i tvätt och träffat på Johanna och Stina en snabbis! Dom ger mej energi! :)

Och hur har Spanien varit?
Helt okej. Kan inte säga så mycket annat. Fanns väldigt mycket som man lärde sig på den korta tiden och mycket man lessnade på. Mycket träning, kanske för mycket eftersom jag själv tyckte det blev kvantitet istället för kvalite på träningarna. Men det är jag.
Skulle kunna skriva massor om allting men jag orkar inte.
Slänger in kort ist.

Ska försöka packa upp och komma iordning här hemma idag är tanken. Vi får se hur långt jag kommer med det! Långt förmodligen! Man kan iaf hoppas.
En sak vet jag, jag ska till Barcelona i sommar/höst. En weekend och bara strosa runt, göra det man vill, sitta vid hamnen och titta på folk, se på mäktiga byggnader, kanske kolla en fotbollsmatch och dricka vin. Nej det var en underbar stad, det lilla jag hann se på lite mer än 1H. Härligt iaf!



Stranden



Träning på naturgräs, känsla!



Tog ett dopp i polen som var helt tom på vatten, Bu för hotellets poolområde som var en arbetsplats för tillfället!



Ett dopp i havet vid hamnen i Barcelona blev det iaf! Skönt! ;)



Vi fick se en la liga match med kalas bra platser!



Sista kvällen fick Jonna feber, det var synd om henne, men det blev bra efter en thaitablett!!


Slut på kort, kommer säkerligen mer sen!
Nu ska jag landa hemma och bara vara hemma ett tag. Känns skönt!

Puss och kärlek till alla er, hej!




Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen hem! O bra jobbat med planering av träningsläger, vet hur mycket tid du lagt ner!! Hoppas alla andra fattade det med;)LAVVO!!!

2011-04-06 @ 13:33:18
Postat av: Johanna

åh det är så mysigt att sitta hemma hos dig med dig och ovas! Mer film och myskvällar, snart kan vi sitta på din balle med saft och ost och kex också! Kanon!

2011-04-07 @ 22:07:04
Postat av: tMe

jag är på!

2011-04-08 @ 23:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0