Lycka är när..

Man kan cykla ute.
Man behöver inte sova länge för att vara utvilad eftersom man blir piggare av att det ör så ljust längre nu.
Man inser att man har allt man vill ha (nästan) och man vill vrida fram tiden för att sakerna man planerar ska slå in!
Man känner att efter en hel arbetsdag är man värd att få slöa innan klockan nio.
Man känner att det är okej att gå upp sju en morgon för att få alla saker gjorda snabbt så man känner sej ledig en hel dag sen.

Jag vill bara säga att jag är så glad så det sprätter i kroppen!
(Jag kan passa på att varna för att jag imorgon kanske vaknar och tycker att allt är meningslöst, att jag aldrig får resa någonstans och att jag inte har något att se framemot)
Brukar bli så då jag skriver att allt känns så himla bra!

Iaf så har denna dag varit toppen på så många vis! Jag älskar att ha Elin hemma och jag älskar att hon hjälper mej att tvätta fönster ;) Vi har gjort 15 trappuppgångar idag, 34 kvar ;) haha!

Nyss varit till Sanne på kalas också, massa gött  bjöds det på och nu ör man proppad av det goda i livet!
Nu ska jag bädda ner mej med min stora mage som ska få jäsa klart och sen ska jag somna gött!

Pöss och kram! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0