När allt faller?!

Ni vet när man inte vill/orkar/har lust att ens bära bort en mugg. Då är det jobbigt. Men när man sen kommer på och inser att det går ju lätt och snabbt att göra det så blir allting mycket bättre och lättare!

Har nu fått apsnygga kort på min mejl!
Fick även ett mejl igår från Innerum om att jag får en liten bonus då Lena i Vibo ska börja sälja och hon sa att hon fått reda på detta av mig! Det är jag mycket tacksam för!
Idag kom vårnyheterna och hur skönt var inte det!?
Ger er ett kort på det imorgon!

Nu har jag handlat hem så det blir varma mackor och efter det ost och kex! Samtidigt ska vi pilla upp min bil på blocket och imorgon ska jag ringa tre samtal!

Helgen blir intensiv och rolig!
Nästa vecka hoppas jag går fort för sen får jag krama och träffa Elin! Jag längtar massor! För att inte tala om att få se Cat Stevens live! NICE!

Nej, lite plock, lite ljus, liiite mys!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0