Påsk!

Den är över och jag är så glad att det även imorgon är röd dag!
Familjen Källåker var hem under påsk och det blev mycket bus och mys med dom.
Fredag var det utgång för min och Eriks del, kulturhuset och Svenne rubins! Toppen kul tyckte jag!
Gick hem vid två och somnade som stockar båda två! vaknade vid tio på lördagen, lite slöande och plock innan vi delade en pizza på selins. Sen hem eftersom vi hade besök av 2st påskkärringar! Elvira och Stina! Godis till Elvira och sen sov vi middag i någon timme. Fick skynda oss ner på konsum och sen till Anki med blommor och sen hem till mina föräldrar på påskmiddag tillsammans med familjen Jansson.

Spelade påskäggsspel där, man slår tärning och får man en sjua fick man ta ett påskägg, sen fick man ta av varandra tills äggklockan ringde. När den ringde fick man det man hade hos sig. Väldigt trevligt och kul faktiskt!
Vi kom hem vid halv tolv igår kväll och bums i säng!
Idag sov jag till niotiden och sen gjorde jag mej klar för att mysa hos mamma och pappa innan Källåkers skulle åka hemåt igen. Klippte Elviras lugg också! Jag kanske ska satsa på friösyrket?! :)

Var med och såg på damlags match i rättvik också, eftersom jag stuckat tummen så den är så pass svälld att jag aldrig får på mej nå handskar eller vill riskera att det blir värre så kikade jag. Trevligt!
Förlust dock med 3-1, men lagen var jämnbra!

Nu har jag dammsugit ur min bil, imorgon ska jag torka ur den och tvätta den. En trasig lampa är bytt och på tisddag får jag hem bromsbeläggen. Sen ska bilen ut på blocket!
Jag ska sälja min svarta blixt!

Nu ska jag invänta Erik och sen tror jag vi varvar ner med en film och påskmust!
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0