Slutkörd!

Just nu känner jag mej helt slut av många anledningar.
Men imorgon åker jag och Elin på en road tripp till Stockholm och tar en öl på uteserveringarna. På lördag ska vi rida Islandshäst tillsammans i Uppsala. På kvällen film/Bio med massor av popcorn. Söndag morgon en finfin frukost på ett supermysigt ställe!! Innan det blir hemfärd för mig.

Iaf så har jag fått hjälp av Elin med att damma och tvätta fönster i trapphusen. Mycket bra hjälp! Har gått så lätt och snabbt men nu är det allt bra tråkigt att tvätta fönster!
Jag får själv bita i det sura äpplet nästa vecka och fortsätta för att få klart allting. Vore så skönt!
Alla råa dagar sliter jag på;)

Nu ska jag kolla vad som ska handlas hem från IKEA och sen ska jag tndaljus och göra mat till mig och E. En liten myskväll ska jag nog få! =)
Packning också. Kan ingen göra det åt mig? =)



Jag tog faktiskt en skön promenad tidigare idag på ca 25 minuter. Det var helt underbart! Att jag aldrig tar mej ut på sånt mer! Jag ska köpa en mp3 spelare lätt! (minär spårlöst borta tyvärr)

Nej, mat och mys var det nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0