Ta-hand-om-mej-själv dag!

Vill bara säga att denna dag varit super bra!
Sovmorgon, frukost och riktigt kaffe, jobb, våfflor med grädde, jobb och nyss ett hett bad med ansiktsmask.
Nu har jag smort in mig med underbara lotion som jag fick av E. Gjort en fotinpackning också så nu kommer fötterna vara super mjuka och lukta godis! MUMS! :)

Jag ska bara strosa runt här hemma ikväll och jag längtar redan tills jag ska få laga mat ikväll. Blir falukorv med stekt potatis, paprika och champinjoner!
Jag börjar bli fantasifull, imorgon blir också god mat lagad!

Nu ger jag mej av, öppnar en vit toblerone, dricker citronvatten och njuter av att känna sig super fräsch!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0