Tummen upp?

Nej, verkligen inte. Man använder tummen mer än man tror i livet. Jag känner mej totalt handikappad när det ömmar och man inte kan greppa saker. Men det går iag åt rätt håll! Det är det tummen upp på :)

Jobbat idag och gjort hälften som var mitt mål, nyss storhandlat typ med E. Så nu ska jag slänga in en tacopaj i ugnen och sen äta den med massor av gräddfil till ;) Mums!
Ikväll blir det lugnt, en powerwalk och sen film/tv:n och något gott till kvällsmat!
Imorgon jobb och sen ska jag besöka mamma vid stugan tänkte jag, kanske köpa med något som vi kan grilla också! Myslunch kan man kalla sånt :)

Helgen kommer bli mysig! Erik jobbar men jag har redan andra planer, underbart!
Sen nästa helg händer det mycket, Cat Stevens, seriepremiär och förmodligen provkörning av en Mini Cooper! HA! äntligen säger jag bara, så himla fräckt!

Men nu var det mat, sen plock, sen powerwalk (man måste påminna sig själv ibland) =)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0