Elin, Elin, världens bästa Elin..

Minstingen som fortfarande känns som en liten plutt. Alla minnen jag har med henne och alla framtida minnen vi kommer skapa. Jag känner mig så övergiven och otillräcklig som sitter här hemma i Vansbro på hennes födelsedag! Jag vill vara där och ge henne paket och sjunga, fixa in henne gratis på skansen osv ;)

Det finaste jag fått i mitt liv är av Elin. Ett brev julen -09 som gav tårar om och om igen. Det brevet brukar jag läsa när jag känner mig nere och ensam. Det ger mig ny energi. Så fint brev och så fint skrivet!












Grattis världens bästa Elin på din födelsedag! Se till att njuta fullt ut så ska vi ha en tjejdag sen, bara du och jag!

LAVVO!

Kommentarer
Postat av: elin

tack tack tack & lavvo lavvo lavvo

2011-08-04 @ 11:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0