Ett tag sen..

Som ja skrev. Jag har en anledning :)
Vi har bytt golven här hemma så allting har varit en enda röra fram tills igår kväll då vi kunde börja plocka allt på plats igen. Skönt!

Mycket har hänt, Har spelat U-lags matc och fått stordäng, vunnit med U-laget mot Nornan (UNDERBART) och spelat 1-1 med Alaget mot Säter, vilket var en otroligt händelserik match. Usch, galet.
Har grillat på balkongen och myst i min ensamhet. Var en bra kväll faktiskt!
Har även fått CV utskrivet och papper från polisen, saker börjar ordna upp sig. Jag har sökt lite jobb och tagit beslut att skicka tillbaka sakerna till Innerum då det absolut inte lönar sig.

Jag ska slänga upp en bildbomb så fort jag rotat fram min dator och kopplat in internet!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0