Mycket och inget

Längesen jag skrev. Jag gör både mycket och lite.
I helgen har det varit full fart. I fredags åkte vi och kollade på herrarna i Mora när dom vann med 1-0. Sen fick det bli thaimat och hem och säga hej till anna och Elvira som kommit hit. Stina också såklart, men hon sov.
Sen blev det läggdags. Lördag så fick det bli en mysig frukost med älskling på Håkanssons. Sen drog han till Dj på Marie Memorial och jag till stugan och fikade. Åkte efter till dj jag också och såg Tota köra innan ovädret kom dit och allt fick avbrytas. Slog ner på massor av ställen på flygfältet. Läskigt!

Vi drog oss hem och handlade, gjorde oss klar för en kväll med god mat på Selins. Åt god mat och efterrätt sen körde jag till Järna men vi åkte hem anska snabbt igen. Hem och sov innan man skulle upp och gratulera älsklingen på hans dag. Paket och frukost på säng innan vi gjorde chokladbollar och smörgåstårta. Sen kom min familj upp och jag drog mej på match vid två.
Spelade mot Falu BS hemma och vi skulle ha haft in en sjujädrans massa mål i första. Men icke. Däremot fick vi ett mål i baken och det blev också resultatet. Nog om det.

Duschade och sen firade vi E hos hans familj. Paket och smörgåstårta. Vid halv nio kom vi hem och tvärla oss i soffan och gjorde inte alls mycket! Sömn sömn sömn behövs just nu.

Idag har jag hunnit med disken, lagat mat, städat lite hemma och varit och fikat med Anna Elvira och Stina. Kollat på kläder och lånat böcker!
Nu ska jag gå ut och sopa trappor ett tag innan jag åker hem till Mossvägen en sväng.

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0