20-tal

Nu är det alltså 29 dagar till avresa. Sinnes!!
Fick jobba 9 timmar igår, härligt!
Idag och imorgon är jag ledig och jag ska verkligen ta tillvara på dessa två dagar!
Idag blir det massor med saker gjorda. Smått som man aldrig orkar bry sig om!
Har även bokat in en tvättid så kläberget ska bli mindre, äntligen!

Gick upp då E drog mot jobbet. Elin var inloggad på facebook så lite chatt med henne innan jag började dagen med frukost och nu har jag en kopp kaffe vid sängen. Sen är det dags att köra igång denna dag!
Jag längtar på något vis.
Och snart ska jag även bli något. Något jag drömmer om. Det gäller bara att förstå att det är det man vill så man kan få tummen ur och ta tag i detta. Jag blev vuxen tillslut jag med! :)

Snart kommer smålandstjejerna också! Jag och pappa hämtar dom och passar på att köpa de allra sista julklapparna, just till dom.
Letar också efter en klänning till nyår och lite fina smycken och julgranskulor. Haha, lite blandat där!

Men nu väntar kaffet, extra jobb och städning!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0