2011

Året då;
Jag och Kristin åkte till London och hade det trevligt!
Damlaget drog till Spanien på träningsläger!
Jag köpte en Mini cooper och lyckan var stor!
Jag har växt som aldrig förrpå så många sätt och vis. Jag har blivit en bättre person och jag trivs med mej själv!
Elin hade kräftskiva och gråtkalas stod skrivet.
Elin åkte till Australien och jag hade panik, men jag löste det genom att boka en resa dit ;)
Jag och Elin campade i Trosa oh jag trodde tältet skulle blåsa bort.
Elvira och jag fikade mitt ute i ingenstans och myste som tusan!
Jag fick glasögon!
Jag och Erik hoppade fallskärm!

Mycket mer har hänt, men detta ärlite av mina egna höjdpunkter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0