2:a advent

Idag vaknar jag upp själv i sängen eftersom E börjat jobba redan. Ser att det faller ner någo snöflinga iaf. Ler och inser hur fint det är med snö! Underbart! Hoppas bara det kommer mer så man kan göra något.

Igår hade vi en bra kväll med vänner! Massa bakverk och julklappsspel. TREVLIGT!
Jobbade även igår, 12-19:30, Idag börjar jag 11.
Jag ska tända det andra ljuset nu sen äta frukost och gå till jobbet. Jag tror att ikväll somnar jag som en stock!
Imorgon ska jag tillåta mig själv att bara vara inne en heldag. Bara sova, sepå SATC och dricka massor av julmust! :)

Herregud, det är bara 38 dagar till avresa också. Ni måste vara trött på min nedräkning, men det ska bli så himla häftigt! Sol, bad, spel, bil, sand, snorkling och en massa annat! Nej, tiden går fort!

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

Kom ihåg att släcka ljuset innan du går!!! LAVVO!

2011-12-04 @ 10:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0