40 dagar till avresa!

Igår fick jag slutade 18oo. Började två så detvar verkligen kort pass.
Idag börjar jag däremot 12 st för 16, så det blir endå fler timmar och det behöver jag verkligen!

Igår satte vi upp hyllorna i vardagsrummetoch idag kör E iväg den andra tv:hyllan.
Jag ska försöka göra frukost nu och inte krydda gröten med cayennepeppar denna gång.
Vilket misstag jag gjorde igår alltså!

Jag gjorde faktiskt saffransbullar igår när jag kom hem från jobbet och sen slängde jag ihop till glöggtryfflar. Kände mej väldigt effektiv.
Bjöd upp Sofie på lingonglögg också och en massa snack :) Trevligt!

Men nu lär jag få lite gjort här hemma innan det är dags för jobb.
Ikväll står pepparkaksbakning på schemat och att göra klart alla tryfflar!

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, vad du är effektiv!! LAVVO.

2011-12-02 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0