Bilder och en ledig dag!

Nu har jag jobbat massor, fyra dagar i rad. Känns i kroppen.
Jag ska tillåta mig själv att bara vara idag. Inte göra något jobbigt. Bara slöa i sängen och framför tv:n. Skönt!

I fredags tog jag med mej mat hem från jobbet som vi avnjöt med vin och senare tryffelbakning.



Entrecote!

I lördags hade vi njudit hem lite vänner för att dricka glögg, äta bakverk och spela julklappsspelet.





Såklart blev jag utan julklapp för denna gång men E vann iaf makrill. Usch. :P

Igår jobbade jag från 11-17:30.
Helt slut när jag kom hem. men idag har jag fått sova ut och jag har en kopp med julkaffe här brevid mig.

Sitter nerbäddad i sängen och ska kika runt på nätet lite. Sen får vi se vad jag tar mej för och gör!

Ha en super bra dag alla, jag ska njuta som bara den! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0