Det går framåt

Jobbat till elva, pratat med Carro, fått post, lagt i de första två maskinerna och hälsat på hos mormor och morfar.
Hunnit med massor. Nu ska jag slå i diskvatten och storstäda köket. Det får bli nummer ett.
Laga mat ska jag också, blir soppa idag! Mumma!

Måste bara visa vilka snygga raggisar jag fick av mormor, det var tydligen det fulaste hon stickat. Men då måste jag säga att det tycker då inte jag



Bruna med rosa mönster. Älskar dom! Ganska högt skaft också så det kommer värma bra!



Fick hem en svart kuvertväska och kalasfina fjäder örhängen idag!



Snygga?

Nu ska jag få mej nåt i magen och sen fortsätta denna nyttiga dag! ;)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0