Hur gör man

För att få mer gjort på den tiden som uppenbarligen bara springer förbi!
Det är alltid så mycket man vill göra och räknar med att hinna men sen sitter man där, framför tv:n på kvällen och håller på att somna.
Jag tror jag ska försöka köra en vecka nu där jag ska hinna med det mesta och helst också jobba mycket.
Fattas timmar för mej för att få ihop  de timmar jag ska ha. Måste nämna detta idag så jag kan få mer denna vecka.

Nu har jag lite trappstädning i två veckor också. Bra att kombinera känner jag och två veckor går fort. Extra pengar och mer till resan är det jag hoppas på :)

Jag har precis tagit en dusch och ska göra mej klar. sen ska jag ner till konsum och handla hem lite god frukost och sen vidare på jobb.
Jag tror att idag kan bli en bra dag, på många vis. Jag hoppas på åtta timmars jobb och sen är jag ledig tisdag onsdag. Då ska allt till julen göras klart och det ska få bli en storstädning här hemma. Välbehövligt tror jag!

Nej, nu lär jag lägga ifrån mej datorn om jag ska få en vecka som jag vill ha den och som jag verkligen är i behov av just nu.

Såå, nu kör vi på!!

Puss och ha en bra vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0