Jobbar!

Jag jobbar på! Började min dag med en spruta, nu är jag redo att åka!! Härligt! :)
Sen hem och sa hej till mamma, ner till badet och sa hej till Carro och Tapani. Vidare hem på lunch (till mamma) sen hem en snabbvända. Innan jag började på bion idag rensade jag ytterligare en hylla i garderoben så Linda plockade åt sig en påse med kläder och jag gör ett nytt försök på bloggen.
Här kommer (enligt mej) Tre snygga plagg som någon annan säkerligen använder mer än jag.

20 kr styck!



Köpt på Indiska, stl S



Köpt på HM stl 34



Köpt på HM, stl XS, men är som S

Jag har nu börjat handla mat till nyår och planerar för fullt.
Och innan dess har jag massor av jobb. skönt faktiskt! Tänker inte så mycket mer på kommande problem som kan uppstå, jag tar en dag i taget, ser att allt finns hemma, jag klarar mej!

Nu ska jag ner och jobba en timme till!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0