Julefrid

Hej och hå! Alla har överlevt julen på alla sätt och vis?!
Min mage har plågat mej sen i fredags käll fram till idag. Krampat och bara varit till besvär. Usch. Ingen aning om vad det varit heller :(

I lördags vaknade jag tidigt och ivrig som ett barn gick jag upp och tittade under granen. Paket!! :)
Fick fyra underbara tekoppar av E. Hudlotion, duschcreme och nagellacks borttagning! Mys!

Vi drog oss sen till ma&pa för julklappsutdelning. Det kom en välbekant tomte på besök också!
Efter vi delat ut klapparna ringde vi alla till Elin och önskade en god jul! Konstigt utan henne OCH utan snö. Mysko

Sen blev det öppning. Massor av fina presenter och visst fick jag en ryggsäck. Nu ska det packas till resan!
Fick en tidninsprenumeration, vykort, hängmatta, påslakan, spel, halsring, en ring, senilsnören och massa mer!
Nästan för mycket! :)

Mat och mys hemma sen åkte jagpå paketutdelning med E och hans familj sen vidare hem för mer paket och fika och spel.
En underbar julafton där jag absolut inte kunde önska något mer!

Sen juldagen, magen som krånglade så strax innan fyra tog jag mej iaf hem till farmor och släkten. Mat och fika och paket!
Spelade spel och trivdes.
Vidare hem en sväng och sen 3 timmars jobb.
Idag har jag jobbat från 12 - 15:30. Jobbig mage och bara allmänt seg dag!
Vi har sett en film och kollat på fotboll, jag och alla grabbar :)
Nu är det bara Timmie och E kvar och jag ska städa sovrummet. Få lite ordning.

Imorgon jobbar jag under lunchen, skönt! Onsdag bion, Torsdag flottaren, fredag bion kanske. Sen är det nyårsafton, sjukt konstigt att tiden gått så himladens fort nu!

Det är 16 dagar kvar bara. Jag får lite pirr när jag tänker på det. Känns som jag vill göra så mycket innan vi ska åka så. Men men!

God fortsättning till er alla därute!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0