Julen

Nyss pratat med Elin. Nu har dom äntligen värme där och dom fixar boende åt oss de första nätterna. Blir nog mött av dom på flygplatsen också! Nej, herregud, varför har jag inte rest tidigare?
Nu får det bli av att spara, jobba och resa! Varför inte liksom?

Förra julen var Källåkers inte hemma och firade med oss. Nu är Elin inte hemma istället. Tråkigt. Men jag ser framemot nästa jul massor. (Precis i skrivandes stund kommer jag på att då är Källåkers inte hemma och frirar med oss). Så, jag ser istället framemot julen 2013!! :)

Nu ska jag klä mej, ut och jobba, sen hem och städa och duscha och sen börjar jag på flottaren vid tre tiden. Julbord ikväll och jag hoppas på iaf 6 H jobb. Måste få massor med timmar känner jag! Nu kör vi!



Denna fina bild är tagen i Grekland. Jag kan absolut tänka mej en vecka i Grekland varje år.
All mat och den kulturen. Jag gillar det!! :)

Nej, jag ska ringa ett samtal sen ska jag hålla tummarna att kläderna kommer hem idag och att mindag flyter på utan större problem!

26 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0