Kort.

Jag fick mina underbara temuggar i julklapp av Älskling! Och gud så mysigt att dricka ur dom, Jag vill bara ha massor av te och en stor filt!



Vi invigde dom igår när vi satt och letade efter hyrbil i Australien och recept till nyår.
Vi hade en myskväll med massor av Toffife! (Eller hur de stavas) :)

Vi hade ju även en julgran iår, men den åker redan imorgon, dels så har vi tid då och vi ska göra plats till nyårsafton.



Visst, det är inte den finaste, men den duger gott och väl åt oss!
Inte heller kanske den mest välklädda men julgranskulorna jag vill ha i är inte de billigaste, så det tar ett tag innan den kommer bli välfylld :)



Så underbart fina!
Köpta från Iniska.



Har jobbat fem timmar idag, och nu har turisterna börjat strömma till. Galet.
Helt slut i huvet när jag kom hem så jag tvärslockande en halvtimme!

Nu ska jag städa mer hemma sen ska jag ner till bion för en årlig inventering där exakt ALLT ska räknas!
Jag gör det hellre idag än imorgon iaf :)

Imorgon; Jobb, Handling, Borlänge och en lugn kväll hoppas jag på :)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0