lång helg, på många vis!

Jobbat fyra dagar i rad och idag är jag ledig.
Men i fredags, helt utan någon som helst liten förvarning, så blev jag av med tjänsten som jag iaf skulle haft vintern ut. Bara sådär liksom.
Jag var så arg så jag kokade, hur kan man göra så? Iskallt och inga känslor!
Fick iaf jobba December ut.
Skulle kunna skriva så mycket men jag har gått förbi det nu.

Lördag morgon gick jag och sökte jobb.
Igår tog jag alla timmar jag kunde hitta vid bion.
När jag kommer hem från min resa har jag ingen inkomst förens i Mars. Och jag har fasta utgifter. Hur kul känns det liksom?
Jag kan inte leva på timmar, det funkar inte så när man ska leva och inte bor hemma.
Jag letar för fullt efter nytt jobb och jag är helt övertygad om att jag kommer hitta ett där jag vet hur länge jag får jobba och vet att jag kan få ihop rätt antal timmar!

Känslomässigt utmattat är jag idag. Jobbig helg helt enkelt!

Men nu skiter vi i det (ordagrannt) Jag och pappa åkeroch hämtar Källåkers tjejerna från tåget i Borlänge.
Jag passar på att köpa de sista julklapparna, göra en synundersökning och träffa Mika! Det blir en bra dag!
Ledig onsda också och den är fullspäckad redan!

Ledig fredag också tror jag och jag vet precis vad jag ska göra då!
Sen står julen för dörren och jag ska bara njuta av allt som går att njuta av!

Visum är inskickat för resan, idag postar jag ansökan om internationellt körkort!
Idag köper jag en sovsäck och sen ska smått och gott inhandlasfrån apoteket!

23 Dagar kvar!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0