Morgon..

Igår jobbade E över. Vi somnade tidigt i soffan och sov som stockar inatt! Endå blev det en tröttsam uppgång.
Sen står han i dörren och säger "Just ja, jag ska på julbord ikvälll!" Jaha, tänkte jag. Det var detta med framförhållning.
Men tydligen fick han reda på det igår så, det blir en låååång ensam dag idag.

Bestämde mej imorse att "idag ska jag handla från monki"! Sa detta till Erik och han påpekade att "du har ju redan ganska mycket kläder"
Men mina tankar kontrar med att en tjej kan banne mej inte få för mycket!! :)

Sagt och gjort. La i en tröja i shoping bagen och vips, så kostade den bara 100 kr ist för 250 kr.
Dom sitter och sänker priset på just allt jag tittat på samtidigt som jag shoppar. Vilket kap!
Så, det blir även ett par skor (förlåt alla ni som tycker jag har såååååå många skor) det har jag också. Men oj! Dessa är asläckra och 800 kostade dom innan och nu 300. Why not?! ;)

Hittat massa mer och det är just ingen summa än heller. Känns bra!
Anna ska också kolla lite sen ska jag klicka hem det!

Jobb idag.
Sen städning
Gym?!
Plock?!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0