Mycket som händer.

Igår föll snön ner. Äntligen säger jag bara! ÄNTLIGEN!
Ett ruskigt härligt vinterväder har äntligen kommit hit!
Dom dova ljuden och de glittrande träden på dagarna. Det kan faktiskt inte bli bättre.
Vi har kommit fram till ännu en av mina lediga helger (jag jobbar ikväll) och jag njuter av allt som finns.
Vi ska pyssla med julklappar, städning och lite smått här hemma. Men först ska vi göra oss snygga för julbord ikväll!

Jag började dagen med att träna, handla och hälsa på mormor och morfar. Sett på skidor och sen ätit lite lätt.
Spelat spel med Älskling. Imorgon ska vi spela mer, supertrevligt!

Jag har så mycket tankar och funderingar på massor av saker just nu. Men jag får aldrig tid att tänka på dom ordentligt. Kanske hinner jag med det till veckan.

Nu ska jag ge er ett julklappstips om ni har något som fattas.
Min mormor stickar de finaste raggsockorna med ett fantastiskt mönster som passar alla och alla tidpunkter.





Det finns i massor av storlekar och färger. Bara säg till! Kan även beställas om ni vill ha spec färg.
125 kr för de större storlekarna och 100 för de mindre.


Det är just nu massor av nedräkningar för mig.
14 dagar till jul
21 dagar till nyår
32 dagar till Australien

Härligt att ha massor, men samtidigt saknar jag atta få så mycket smått gjort här hemma och för mej själv.

Det kommer finnas tid för det sen, det vet jag!

Imorgon farmor, ska jag komma med tryfflar så ska vi fika och mysa! :)

Nu är det dags att gör sig färdig för kvällen!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0