Sliten

Idag gick jag och tänkte att "oj vad mycket tid jag har på mej med allting som helst ska göras innan nyår.!"
Skit bra tyckte jag. Nu inser jag att heeeela dagen imorgon är bokad och sen är det nyårsafton.
Sjukt galet!!

Gick till karamellfolket och passade på att utnyttja en rabattkupong innan den blir gammal. Lite smågodis och gamla minnen  fick mej att ringa upp storasyster. Kommer så väl ihåg hur vi alltid proppade i godis i en påse, hyrde en film och tog bilen eller bussen tillbaka hem till henne i Karlstad. Så himla mycket minnen man har när man väl börjar tänka efter.

Jag vill att dom ska bo närmare så kan jag gå förbi dom på lördag och önska gott nytt år.
Men, jag ringer och är dryg heeeela dagen ist ;)

Gjorde den årliga inventeringen vid bion idag tillsammans med Sofie. 2,5 timmar tog det. Pust! Nu är det ett år till nästa. Haha!

Jag kan störa ihjäl mig på saker och ting, men jag ska försöka att inte lägga ner min energi på det- Jag ska se framåt och vara positiv. Och jag är det. Konstigt nog har jag glömt allt som handlar om pengar och jobb. Jag kommer klara mej på ett eller annat sätt :)

Nu är det godnatt som gäller. Snart upp och jobba och handla!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0