Tur man känner sig själv!

36 dagar nu..

Igår hade jag en ruskigt härlig slödag. Klädde på mej först vid halv två och sen bäddade jag ner mej i soffan och somnade någon timme till. Detta resulterade såklart i att jag inatt inte kunde somna. men men.

Vi gjorde korvstroganoff och ris igår, mumsigt! Köpte hem massa köttfärs också! :)
Idag har jag ingen matfantasi alls. Tror faktiskt jag ska beställa hem en sallad. Men bara om jag städar lite mer hemma :) Lite krav ska man ha!

Jag är så seg startad när jag har haft lite ledig och inte tränar. Men när jag väl komemr igågn så är jag verkligen igång.
Sjukt det där.
Men jag ska städa nu, ta en kort promenad, äta mat och sen ha ett litet möte angående nyår sen börjar jag jobba fyra.
Imorgon är jag ledig, och den årliga bingon står på schemat ;)

Ska även börja pricka av julklapparna imorgon, ska bli skönt!
Dagarna går så fort nu, jag fattar inte vart de tar vägen!
Rätt som det är så är det helg och sen helg igen.
Nej, med detta tempo är jag snart i ett varmare land och har bara bikini på mej! Underbara tanke!



Förhoppningsvis finns det vatten att bada i också! :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0