Ett garnnystan..

Kan snabbt bli assnygga sockor!
För ett tag sen hittade jag ett par blåa raggsockor med fint mönster på som jag visste kom från mormor. Jag frågade om hon hade kvar mönstret och om hon kunde sticka ett par åt mig.
Jag köpte ett garnnystan och vips så blev det de finaste strumpor jag vet. Jag tycker om dom så otroligt mycket..
Eller vad säger ni?





Hon har redan gjort ett till par ;)
Hojta om ni är sugen på ett par!

Nu ska jag krypa ner i soffan med älskling och se på nyheterna sen blir det nog sängen.
Känner mej ganska död idag. Tränade igår och sen idag har jag städat trappor och sen tränat igen med Carro.
Imorgon är en heldag med jobb, lika torsdag, fredag och några timmar på lördag och söndag.
Jag biter ihop och längtar tills den 25... ;)

Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0