God förmiddag!

För nu kan jag inte säga godmorgon när jag varit vaken över fyra timmar ;)
Man kunde ju ha fått en bättre början idag, vaknade verkligen till av att grannarna knackar i väggen, smäller i dörrar och tjoar. Klockan 6 en tisdagsmorgon?! Då är man irriterad!
Man ska visa hänsyn på mornar och kvällar, dagarna var det skit samma tycker jag!

Jaja, jag kom upp, gjorde en feting frukost och tryckte i mej. Ut för att städa trappor och få undan en massa.
Nu ska jag äta någon frukt och sen slänga i första tvätten och städa mer trappor.
Ska också äntligen åka till återvinningen och slänga massor av skräp om varit kvar här hemma alldeles för länge känner jag!
Sen ska jag städa undan här hemma, fortsättning från igår. Jag kom ganska långt i datarummet faktiskt. Nu är mitt största problem varför vi ska ha en hel garderob med bara kartonger? Jag får fråga min karl sen! :)

Den här månaden har jag ju jobbat kanon mycket! Så jag längtar verkligen tills lönen kommer, inte för jag ska köpa något, men jag ska sätta undan pengar, veta att man bygger upp en budget och framförallt att man kanske till sommaren kan köpa en mini cooper ;) Det vore något de!

Disken borde diskas kom jag på just nu. Suck!
Någon som diskar för en femtio lapp? ;)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0