Gristräning!

Igår var det upp och hoppa, men eftersom kroppen sa nej efter allt jobb i helgen så sov jag vidare en timme. Men sen var det upp och hoppa! Städade massor, fick mat hos mamma och pappa. Sen packade Elvira en väska med badkläder och vi tog min bil till Anna B där vi fick fika. Tårta och saft! Mycket gott och uppskattat! Sen lekte Elvira lite innan vi drog vidare hem till mig och packade mina badkläder.
Gick till konsum och handlade bullar och festis, en varsin frukt och hudlotion och knatade på till badet. Där låg vi i i ca två timmar innan jag fick med henne upp.
Åt en varsin bulle i bastun (okej, det var flera) och sen duschade vi.
Sen gick Elvira med mormor och jag gick hem.

Bytte väska och hann med en kopp kaffe. Sen var det bara ner och byta om för en gristräning med fotbollen. En timmes boxning och sen över en mil på cykel innan vi fick stretcha och gå hem.
Men gud så skönt det är med en riktigt gristräning endå!
Mer sånt! Förmodligen lördagar nu ockås! :) Det gillar vi!

Idag ska jag städa, städa och sen städa. Sen ska jag mysa lite mer med Elvira och jag ska även sova över hos henne inatt. Det ska bli mysigt! =)
Man får passa på att ha tid med henne nu när hon ska vara här en vecka.

Nu ska frukosten intas och en kaffe på det!
Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0