Hej hopp!

En fredagkväll och ingen dag av denna helg blir eller har blviti som planerat.

Idag badade jag med Elvira, Stina och Johanna. Det var väldigt uppskattat av skrutten när vi lektehaj och krokodil i bassngen och kastade boll och fikade mängder av bullar och kakor! Sen bastu och mer fika. Efter det shoppade hon massor av kläder med mormor och morfar och sen kom dom till bion och väntade på mig. Vi fyllde på med massa popcorn och en varsin festis och gick in och satte oss. Ungefär en halvtimme hrdade vi ut denna gång och det var så otroligt mysigt att sitta där med henne. Det är en sån skön känsla av allting som kommer.
Hon ville att jag skulle följa med henne hem en vända och jag gjorde det. Vi kramades, sa hemligheter, lekte affär och gömde böcker för varandra! Sen fick jag hämtning. Sorgligt att hon åker hem för jag längtar redan tills  jag kan krama henne igen!

Erik hämtade mig som sagt och vi hängde på Elin och Rickard till Selins för att äta. Blev kött och vin och en efterrätt. MUMS! Så längesen man åt efterrätt känns det som! Alldeles för sällan och det finns så mycket gott man kan slänga ihop!
Fler såna mysiga tillfällen där man bara kan sitta och ta det lugnt och umgås. Nej, det ska göras om!

Nu ska jag ta min man och försöka lägga mej. Vi kanske till och med ser en film tillsammans och somnar, vem vet?
Imorgon är det träning som gäller, sen jobb och mellan där tänkte jag faktiskt kika in på sporttältet som öppnar imorgon och se deras utbud och kolla om man kanske hittar något billigt och sånt som man behöver?

Vi skulle haft våran mysiga kväll imorgon, men gissa om någon av oss jobbar em till kväll?
Och söndag går också bort, sen har vi vanlig vecka igen, då skiter det sig.
Men den som väntar på något gott..

Livet är kort och skört, se nästa dag som en dag med glädje och möjligheter till allt!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0