Hej och hå!!

Eller god morgon?
Har nyss ätit en liten frukost och nu puttrar kaffebryggaren för fullt. Jag bäddade ner mej igen och känner för att helst ligga här hela dagen.
Tyvärr går inte det.
Så vad gör jag om dagarna som får mej helt slut och färdig?
För en vecka sen tröttnade jag faktiskt totalt på allt som har med fotbollen att göra. Så jag sket i två träningar och bara var hemma och hade ingen ångest över det. Det var precis det jag behövde! Jag har inte kännt mer sug efter en hårdträning än nu faktiskt :)
Sen har jag jobbat väldigt mycket på flottaren, iaf många dagar, kanske inte lika många timmar men några per dag är bättre än inget.

Lite kul att jag har ett 100% jobb, plus mer timmar åt vansbrohem. Sen har jag ansvar för bion, men jag går endå och skaffar mej ett extra jobb. Jag ser framåt helt enkelt ;)
Jag har jobbat torsdag, fredag, lördag och söndag så idag skulle jag vilja vara ledig. Men jag ska faktiskt slöa hela dagen men endå få saker gjorda. Lika bra att ha lite gjort idag så man slipper ha tusen saker imorgon.

Inte kul när man alltid vaknar vid sex varje morgon för Es klocka ringer och han ska upp och jobba. Har faktiskt svårt att somna om riktigt skönt. Men men. Jag tar igen mej sen istället!

Igår hade jag slängt upp alla Innerums sakerna här hemmma och man fick komma när man ville och se och beställa. Mysigt och trevligt faktiskt. Bokade in fler homeparty också så mer jobb. Slog mej prick nu att det jobbar jag ju också med :) haha!

I fredags när Erik kom hem satte vi i massa kort i ramar och spikade upp i rummet. Vilken påfyllnad det blev, så nu vill man göra mer saker och ta kort på så man kan sätta upp där inne så jag äntligen får fylla hela väggen! Vore kanonfint!

Nu ska jag ladda för en kaffekopp och en heldag med mys och jobb!
Ikväll ska jag överraska E faktiskt!

Puss och kram på alla hjärtans dag mina älskade vänner! Och familj SJÄLVKLART! :) Älskar er!

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

LAVVO

2011-02-14 @ 09:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0