Hissgardin

Det tog mej 3 månader, men resultatet var värt det :)



Blev super nöjd!

Jobbat fyra timmar på flottaren idag, sen hem till mamma och åt lite mat och inväntade tjejerna från Vibo. Tog med mej Elvira ner och köpte varsin semla och sen fikade vi. Hann med att kolla in sprint finalerna och man blir så stolt när det går så bra för Sverige! Hejja på!

Varit ut och städat trappor och nu har jag duschat och smort in mina extremt torra ben, jag behöver fukt och värme till dom nu. men jag själv är inte klar med vintern.
Blev ledig på lördag så då blir det slalom och sen soppmiddag! Jobb på söndag och måndag, sen ledig tisdag onsdag för sthlm med alla tjejer (Anna, Elvira, Stina och Elin)! Kommer bli super!
Ska även träffa Milla där, mysigt!

Men nu ska jag bädda ner mej, mysa upp hela lägenheten, förbereda mat och invänta Älsklingen så kommer dagen få ett bra avslut och jag somnar nog tidigt!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

JÄTTESNYGG! LAVVO

2011-02-27 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0