Ny vecka och nya möjligheter?!

Hur många gånger har inte vi sagt just den meningen en måndagmorgon när föregående vecka inte var precis som vi hade tänkt oss.
I alla fall så vet jag att min vecka består nästan endast av jobb och träning. Fick jobb på flottaren torsd, fred, lör, sön. Helt okej känner jag. Fredag är det barjobb och de andra dagarna vanligt jobb som jag kallar det!

I helgen var jag ju ensam i lördags. Jobbade på bion och gick och växlade pengar. Kände även att jag fick sån lust att köpa en liten keno så jag slog till eftersom jag endå var ensam hemma så kunde jag "lyxa" till det. Kollade på dragningen, skrev upp numren och sen ringade jag in de jag hade. På keno 10 blev det ganska många nummer och jag kände att nu jäklar måste jag ha vunnit något iaf. Klickade in mej på resultat på svenska spel och jag trodde inte det var sant, 1000 kr bara sådär liksom. Helt okej kände jag :)
Sen var man lika glad igår då jag hämtade ut vinsten :) Kom passande eftersom idag är det klippning och färgning inbokat!

Igår var det jobb dag för mig. Tre timmar på flottaren, sen en timmes möte och sedan jobb på bion.
Idag är det trappor som gäller i den tid och ork som finns. Träningsvärk och ömma fötter efter jobb är inte de bästa förutsättningarna tyvärr. Men det ska nog gå bra hoppas jag :)

I veckan kommer också newbody så om ni är intresserade så säg gärna till så skriver jag in er beställning!

Nu ska kaffet drickas ur!
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0