Ny vecka, stora förändringar!

God morgon!
Idag klev jag upp halv elva efter en jobbig natt där jag kände av ryggen arje gång jag vaknade till och vred på mig.
Att jobba med så mycket stå och gå är inte så bra som jag trodde, men någon gång måste det bli bättre!
Jag vet ju att det inte är några skador på ryggraden, men jag funderar över om någon muskel slitits och legat i kläm på något vis?
Jag tror jag ska ringa och kolla upp det, men varje gång jag ill veta vad som har hänt med ryggen, blir jag bara arg a att dom inte röntgade direkt efter olyckan som dom ska göra. Först ett år senare hände det. Men det kan man inte göra ogjort!

Jag har jobbat hela helgen. Hunnit med fika med Elin här hemma, gett henne massage och FÅTT massage av henne! Det var underbart, vader och fötterna ;)
Sen drog vi ihop ett gäng på lördagen och spelade spel hemma på Mossvägen! Vid tolv drog jag och E hemåt eftersom jag jobade elva på söndagen.
Upp och jobba konstant fram till fyra, sen direkt till bion där det blivit fel annonserat så vi fick jobba dubbelt, skulle bara varit en film, men det blev två. Man tackar och tar emot :)

Nu ska jag försöka ordna upp allting så det flyter på bra i Mars. Mycket som händer nu! Anna och de små tjejerna kommer hem, jag följer med dom till sthlm, jobbar massor, ska ha pass under vasaloppsveckan och sen bär det av till Spanien i slutet av mars :) MYS!
Man får ta vara på alla dagar nu!

Sitter och dricker en stor kopp kaffe och äter mums mums(ja jag föll för trycket på konsum i lördags ;))

Puss och ha en fin vecka!

/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack detsamma! LAVVO

2011-02-21 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0