Pyssel och mysdag!

Imorse klev jag upp vid åtta. Kände mej pigg så jag gjorde iordning en bra frukost och fixade lite småsaker på datorn.
Sen bar det av för trappstädning, tog en paus och gick en skön promenad med Anna B i det underbara vädret vi har haft idag. Sen hem och tugga i sej en banan och vatten innan jag fortsatte jobbandet. Erik ringde vid tolv och ville luncha så jag hakade på och gott var det! Fisk och potatis! En väldigt snabb kaffe på det och sen jobb igen.

När jag sen kom hem så har jag bara tagit det väldigt lugnt. Jag känner mej halvkrasslig på ett konstigt sätt. Så jag pysslade lite framför tv:n och drack en stor kopp vaniljte!



Det ska upp mer kort på väggen inne i tvrummet så det har jag haft för mej. Nu ska det målas fler ramar och jag ska välja ut mer kort tillsammans med Erik!
Har även hunnit med att nästan sälja klart min del av newbody vilket känns superskönt! Man betar av saker så man kan fokusera på annat istället!

Ikväll hoppar jag fotbollsträningen tyvärr, men jag kanske tränar själv på gym eller simning. Beror på hur jag känner mej senare ikväll. Bara ta det lugnt och inte göra något ansträngande alls så. Det vore skönt. Med en sväng bastu efteråt kanske?! =)

På tal om bad. Nästa gång Elvira kommer ska vi bannemej bada igen! =)

'

Myys!

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: elin

haha ååh!!

2011-02-09 @ 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0