Tankar

Nu har jag varit uppe ett bra tag, jag har gjort mej klar,plockat ihop här hemma och bara tänkt tillbaka på föregående år. Det finns ?så mycket man kan skriva om 2010 men jag väljer att bara tänka och le. För jag har  lärt mej så otroligt mycket och jag har växt som person tusen gånger mer än innan. Livet är inte alltid som det varit, det kommer inte följa samma mönster tills det tar slut, varje dag har en ny vändning och en ny charm som man ska ta med sej. Man träffar nya människor och man skapar nya kontakter.
Jag känner mej så glad och så peppad på det mesta. Det rullar på och det känns skönt!

Träningslägret är snart i hamn, allting kommer snart vara planerat i detalj och jag kan släppa alla tankar på det. Vi ska få nya matchställ och det finns många roliga färger på målvaktskläderna, frågan är bara vilken färg man ska ta?
Det känns så otroligt allting, man ser tillbaka på säsongen, vi tog ett steg uppåt, vi ska till Spanien en massa tjejer och spela boll och mysa i nästan en vecka. Vi ska snart ha en träningshelg med massor av roliga saker.

Jag och E diskuterar massor med ekonomi. Små lätta sätt att spara pengar och hur man kan hjälpas åt. Det är så otroligt skönt att diskutera och bli inspirerad! Elin ska ju förmodligen till Austarlien i sensommar så jag ska hälsa på henne och vad det verkar som blir det någon slags resa i sommar också. Förhoppningsvis med Älskling. Pricka in semester samtidigt vore ju helt underbart faktiskt!

På tal om underbara saker så var gårdagen helt perfekt, jag jobbade, jag myste med Elvira, pärlade, målade och fikade tillsammans med Anna B. Snart ska jag följa med Elvira, mamma och pappa och äta tacosbuffé och sen ska vi åka skridskor i ishallen. Det tycker hon är häftigt eftersom man kan åka skridskor i ett stort hus. Sen blir det nog lite mer bus!
Bestämde mej för att ta med henne på bio på fredag. Det är en disneyfilm som går så man kan ju alltid testa så får vi se hur det går denna gång :)

Nu ska jag ringa mamma sen ska jag ta en promenad i detta fina solväder. Man kan nästan tro att det är April nu!

Puss och kärlek!
Haka inte upp er på saker som redan hänt. Man får en ny chans eller en ny möjlighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0