Uppladdning!!

igår kväll såg vi att halv tio skulle det vara alpint på tv, bra tänkte vi eftersom då kan man kliva upp och mysa i soffan med frukost och heja på Sverige!
Starten är nu uppskjuten till elva och vi båda ska börja jobba tolv. Suck!
Men jag ska ta och göra mej iordning och plocka undan lite hemma så när man kommer hem kan man bara ta det lugnt och vara!
Tänkte ha en filmkväll med mej själv idag. Massa ljus och chips till det ;)
Vi får se om jag är sugen efter jobbet också!

Igår var det träning, men redan efter uppvärmingen kom den där obehagliga känslan i ryggen som jag trodde hade gått över. Men jag missade några övningar innan jag bet ihop och körde på så mycket jag kunde. Gick hyffsat iaf! Skönt att ha tränat!
Så imorgon förljer jag med E på gymet och tränar endast rygg och mage! Nu vill jag aldrig mer känna smärta i ryggen!

Ihopplock var det ja!
Puss&Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0