Vilken fart det blev!

Idag kände jag hur jag tröttnade på allting här hemma. Det står kartonger, julklappar, sopor och saker som ska in i förrådet överallt.
Nu är det mesta borta och det börjar verkligen se välstädat ut här hemma. Men jag är absolut inte klar än. Mycket kvar!



Jag kör på alltså! =)

Har pratat pepptalk med storasyster också. Rett ut om jag får restskatt eller inte osv. Kollat upp saker som jag skjutit på, varit ner i förrådet ett antal gånger, ner till bilen för att slänga in saker som ska till återvinningen, ska snart åka dit också!

E ringde nyss och undrade om jag ville kvällsåka i Hundflen. Hade varit så kul. Nästan så man skippar träningen ;) men jag har redan lovat mej själv att träna idag så jag hoppas det blir fler kvällar eller dagar :)

Varför samlar man på sig så mycket skrot hela tiden. Och kläder som man aldrig använder och som bara ligger och samlar damm. Suck!
Nu ska jag sälja bort det. Lika min tv och dvd med ljud. Använder aldrig och ska jag använda vill jag endå ha något annat så.
Tror mamma var intresserad av min stereo som jag vann förut också. Får åka förbi och höra med henne!

Vilket väder vi har idag också! Satt på balkongen ett tag och verkligen njöt fullt ut! MYYYS! :)

Elvira kanske ska bada med mej på fredag. men bara kanske konstigt nog :)
Imorgon är det dubbeljobb som gäller, försöka ha pyttelite jobb på fredag sen ska jag jobba lördag och söndag.
Blir en fin helg!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0