2011

Gott nytt år på er allihopa! Hoppas ni alla hade en toppen kväll, precis som jag och E hade hemma hos mina föräldrar! :)
Jag tänker inte skriva en årskrönika överhuvudtaget. Men det jag tar med mej från 2010 är mycket, men mest tar jag med mej att VAIKS Damer tog sig obesegrade genom hela serien och blev nya motståndare i Div.4. Till råga på allt släppte jag bara in 3 mål, och det blir svårt att toppa!

Jag tänkte bjuda på lite bilder från igår alltså. Det var mat hos mamma och pappa tillsammans med Ann och Christer och Moa. Jjag och Erik anlände runt halv sex tiden och spelade lite spel med Moa. Bla Coco Crazy och myrstacken ;)



Kvällen till ära, hade jag långklänning på mig.



Mamma hade gjort en kanon fin dukning med blått och silver!



Förrätten bestod av stekt halluomi ost med hazelnötter på och salladsblad.
Vi hade också en löksoppa med bröd som förrätt. Supergott!!

Varmrätten var Oxfilé med en variant av potatisgratäg och en stor grönsallad med fetaost! =)
Efterrätten var Crème brûlée och en kopp kaffe och en liten baileys.


Efter maten spelade vi spel, och det blev "ogachakka" som jag och Erik nyss köpt. Man ska vara två lag och sjunga det som står på ett kort. Sen ska andra laget fortsätta sjunga rätt rad. Enkelt och väldigt trevligt! =)

Det blev fyrverkerier också och vi skålade i Pommac!




Grannarna kom ner för att se lite fint folk och fyrverkerier :)



Det var toppenlyckat tyckte Björn.



Jag fick pussa min kille på tolvslaget och önska honom Gott nytt år!



För att sammanfatta hela kvällen så är den här bilden perfekt!
Det var en toppen kväll med mycket skratt, god mat, god dryck och allt som hör till.
Klockan tre travade vi hemåt och idag blir en bra dag då jag bara ska slöa och städa undan.


Tro det eller ej men jag har ett nyårslöfte som jag inte vill säga. Det är mest för att sporra mej själv som jag sätter upp ett mål.
Som alla andra alltid säger så tror jag absolut att 2011 bjuder på mycket resor och äventyr. Det blir vad man gör det till helt enkelt! =)

Puss och kram
Fred och Kärlek!

Ta hand om varandra och följ DINA känslor.

/Emma Israelsson


Kommentarer
Postat av: mamma

GOD FORTSÄTTNIG och tack för igår! Det var superkul. Idag, en slödag! LAVVO!

2011-01-01 @ 17:25:51
Postat av: LindaBoo

Snygg du e människa! Gott nytt år på dejj älskling! Puss<3

2011-01-01 @ 23:32:41
URL: http://lindaboo.blogg.se/
Postat av: elin

vad fin du är! passar i långklänning!!! ny?

2011-01-02 @ 13:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0