Avslut på en bra vecka!

Oj vilken toppen vecka det varit, iaf de sista dagarna! Jag har verkligen jobbat, tagit tillvara på saker och tid framför allt.
Igår tränade jag, hjälpte Johan flyttstäda, bowlade med pappa, Erik och Johan i Malung (jag vann typ, tre poäng efter pappa bara) sen hem och sa hej till gänget från Vibo. Hämtade mat med Älskling och sedan jobb på flottaren som bartender. HA tnkte jag först, men galet bra gick det! Och det var KUL! :) Diggar det! Hem vid 01oo och sen upp idag och jobbade tre timmar, vidare till bion och nu tar jag kvällen på riktigt! Jag ska ta ett hett bad, göra te och macka och lägga mej i soffan och vänta tills Erik kommer hem. Jag har bestämt mej för att somna tidigt!=)

Dåligt med kul uppdatering nu, men snart är min dator helt färdig installerad med allt, då kommer kort och annat skoj!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0