Dagarna går och emma består.

Det rullar som vanligt, precis som vanligt men med inslag av sjukdom och elände.
I helgen var det ju dop och vi drog ner på fredag till Vibo. Där åt vi tacos och myste. Lördag fm hämtade vi Elin som kom med tåget och sen var det förberedelser till dopet. Klockan 14oo satt vi i kyrkan och såg på när lilla Stina fick sitt namn :) Elvira sjöng även en sång till sin lillasyster. Hon sjöng blinka lilla stjärna i mikrofon :) Mys!!
Sen var det fika med bus och paketöppning innan vi begav hos hem till Vibo igen. Alla somna en lite stund och sen bar det av till Petters föräldrar på massa god mat!
Jag, Elin och Petter tog på oss badkläder och badade utomhusbad med massage. Det var mysigt!
Sen kvällen och sängen. Igår åkte vi hemåt efter frukost och kom hem vid fem tiden.
Nu sitter jag hemma med en kopp te, en ond hals och mätt i magen efter att ha blivit bjuden på lunch av bio chefen :) Har installerat ett helt nytt kassasystem idag så.

Slänger upp lite kort tänkte jag :)



Mina ömma och svullna knän efter cupen i Avesta.



Mamma och jag innan dopet.



Elin och Elvira i kyrkan.



Här sjunger Elvira.



Stina med hennes föräldrar och gudföräldrar.

So long..

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina kort! Tack för helgen! Den var mysig men tröttsam! Det blir så himla intensivt när man bara har en helg och det dessutom skall ske en massa! Hoppas du kan kurera halsen! LAVVO!

2011-01-17 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0