God morgon!

För detta är verkligen en GOD morgon!

För några veckor sen var jag in till Flottaren och frågade om extrajobb. Skulle provjobba veckan därpå men det gick inte så bra eftersom jag var genomförkyld och hade feber. Så dom skulle ringa mig om några dagar istället. Så det har gått någon vecka och jag hade inte hört något alls från dom, men så ringde Amanda i Tisdags och frågade om jag kunde komma och jobba Torsdag (igår) och sen prova på att stå i baren på lördag. Sagt och gjort, jobbade under lunchen igår och jag tyckte det gick skit bra. Klart det snurrar lite i huvet efter första dagen och man precis lärt sig allting. Men det gick strålande.

Efter Flottaren fick jag lov att ta tag i bion. Plockan in varor, växla pengar, städa och fylla på saker. Så när jag kom hem igår vid åtta tiden var jag totalt död och trött i kroppen. Precis som jag vill att det ska kännas efter en arbetsdag! Nu hoppas jag det kan fortsätta bara!

Idag jobbar Erik och jag också. Skönt när vi båda jobbar på något vis! Man kommer upp och ger sig iväg. Han åkte precis och jag sitter med en kopp kaffe och sen ska jag bara klä på mej och diska upp disken innan jag ger mej ut för en heldag!
Och jobb blir det ven lördag och söndag och jag ser framemot det! Konstigt? Nej inte enligt mej.

Nästa vecka är även Elvira här på semester och jag ska trycka in massor med tid till henne! Vi ska bada massor av gånger och vi ska fika minst lika många! Pyssla kanske och måla? Vem vet vad vi hittar på =)

Puss och kram skumbanan!
Ta hand om er därute i Världen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade unge! Vad jag är glad för din skull! LAVVO!

2011-01-28 @ 09:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0