Long time..

Vad har hänt sen sist?
Vi spelade cup i Avesta (storstryk) men vi var garanterat enda laget som verkligen hade kul! =)
Jag har shoppat i sthlm och strosat runt med världens bästa Elin. Vi tänkte impuls tatuera oss, men vi avböjde tyvärr.
Jag har sen i lördags legat hemma med hög feber och har inte annat än sovit och druckit vatten för att kunna svälja alvedon. Idag är jag mer pigg iaf. Men magen hänger inte med. Har inte fått i mej mycket mat så nu när jag äter är den i uppror och jag kännermej illamående och vill helst bara ligga i sängen.

Imorgon åker vi till Småland, jag och mina päron och min mammas päron. Alla i samma bil. Intresant resa ;)
Orkar inte skriva mer, men det blir bättre sen när jag mår bättre!

(päronsoda och sagan om ringen nu!)

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: mamma

ses imorgon! LAVVO!

2011-01-13 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0